Dr. Kopácsi László pszichiáter & life coach Győr 30 286 20 97

A meditációról érthetően


A meditációról érthetően A „Meditáció jót tesz az agynak” című bestseller után itt van Steven Laureys neurológus professzor meditációs gyakorlókönyve. Steven Laureys maga is rendszeresen végez meditációs gyakorlatokat. Könyvében mindent elmond az előnyeikről: kevesebb stressz (pl. idegesség, szorongás); kreatívabb elme; jobb alvás; erősebb immunrendszer...

Gyakran nehezünkre esik megnyomni a Reset gombot, megállni és elgondolkodni azon, hogy mi zajlik a fejünkben. A mentális torna ezen formája a leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy gondoskodjunk mentális egészségünkről.

Ez a könyv több tucat meditációs gyakorlatot tartalmaz, amelyeket bárhol és bármikor elvégezhetünk a nap folyamán: zuhanyzás közben, főzés közben, vonaton, munkahelyen...

Segítségével könnyen felfedezheti a meditációs gyakorlatok előnyeit. Jót tesz a Léleknek, és az Agynak!


Dr. Steven Laureys: A meditációról érthetően (Scolar Kiadó, 2022)Dr. Steven Laureys
A meditációról érthetően
Egy neurológus kutatóorvos útmutatója
(Scolar Kiadó, 2022)




 

Egy neurológus kutatóorvos, Steven Laureys útmutatója



„Nem a valóság számít igazán, hanem az, hogy miként éljük meg.”


Aki egyszer elkezdi gyakorolni valamelyik meditációs technikát, annak örökre megváltozik az élete - állítja a könyv szerzője, a belga Steven Laureys neurológus és kutató.

Laureys a kómába esett emberek agyi működését vizsgálta tudósként, amikor találkozott a meditációval, és egyre több és több időt töltött vele. Éppen túl volt egy fájdalmas váláson, ami teljesen összetörte, azonban a napi meditációnak hála fokozatosan egyre kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb, boldogabb és egészségesebb lett.

Mivel saját bőrén tapasztalta a pozitív változásokat, elhatározta, hogy ettől kezdve a meditáló emberek agytevékenységét fogja vizsgálni, minden tudományos és kísérleti módszert bevetve, ami csak rendelkezésére áll.

Egy buddhista szerzetes „fejébe nézve” kezdte megérteni, hogy pontosan milyen jótékony változásokat idéz elő az agyban a meditáció:

  csökkenti a stresszt
  a negatív gondolatokat
  javítja a koncentrációt
  enyhíti a krónikus fájdalmat
  mérsékli az érzelmi szenvedést.

A meditáció nem vallás, nem valami szektához kötődő tevékenység, melyhez szigorú napirend szükségeltetik.

A meditáció bárki számára egyszerűen elsajátítható mentális tréning,
az agy edzése.

A boldogság, a testi-lelki egészség tapasztalati úton történő tanulása.


 

 Hozzászólások
Hozzászólás szövege
Ellenőrző kód

Dr. Kopácsi László
pszichiáter, life coach, benzodiazepin blogger
gyógyszer-leszokás tanácsadó
Nem rendelek már
Segítek Önmagán Segíteni

facebook

 
STRESSZ DOKTOR Hírlevél
 
Tippek a szakszerű öngyógyításhoz, önfejlesztéshez.
 
Vezetéknév:*
Keresztnév:*
E-mail cím:*

       
NO SPAM! Adataira nagyon vigyázunk. Nevét és e-mail címét soha nem adjuk ki harmadik félnek és soha nem küldünk SPAM-et. Tanácsainkról bármikor, egyetlen klikkel leiratkozhat.
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-74689/2014
 

Weboldalunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására, látogatási szokásaik követésére nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el adatvédelmi nyilatkozatunkat
 
WebGalamb