A MUNKAHELYEN IDEGBAJT OKOZÓ KÖRÜLMÉNYEK TOPLISTÁJA
Mogorva és pletykás kollégák, lassú számítógépek és a hivatali zsargon borzolja fel a leginkább a brit munkavállalók idegeit egy szerdán közzétett közvélemény-kutatás szerint.
Az Opinium Research által megkérdezett 1836 személy kétharmada állította, hogy a hivatali kellemetlenségek miatt folyton stresszes, egytizedük pedig fel is mondott munkahelyén ebből az okból.
A kutatás szerint a munkahelyi „idegbajt” okozó stresszfaktorok toplistája:
1. Idegesítő, mogorva kollégák/főnökök (37 százalék)
2. Lassú számítógépek (36 százalék)
3. Pletykálkodás, kibeszélés az irodában (19 százalék)
4. Üzleti zsargon, „menedzser szleng” használata (18 százalék)
5. Ordítva telefonáló asztalszomszédok (18 százalék)
6. Túl sok és feleslegesnek ítélt egészségügyi, biztonsági előírás a munkahelyen (16 százalék)
7. A toalett higiéniáját nem tisztelő munkatársak (16 százalék)
8. A találkozókról elkéső vagy azokon meg sem jelenő partnerek (16 százalék)
9. A maguk után elmosogatni képtelen kollégák (15 százalék)
10. Túl hideg/túl meleg irodai levegő (15 százalék).
MTI - 2010.02.10.